Cukiernia warszawa, Cukiernia, Torty weselne, Ciastka, Torty

Temat: DC30 z DC10+
HUSQVARNA Olecko napisal:


1)Po przeróbce z AP5,1 wychodzi z "Timline" tylko
  ok.13 min. (czyli 2GB)


Dzieje sie tak kiedy wciskasz ENTER (preview)?
Jezeli robisz Eksport Movie to normalne.


  Czy jakosc obrazu video w rozdielczosci 1,07 mln
  punktów jest znacznie lepsza od 0,8 mln


nieznacznie


i która z nich potrzebuje więcej swiatła?


mniemam ze 730, wiecej pikseli na tej samej powierzchni = mniejsze
piksele = mniej swiatla padajacego na pixel = mniejsza czulosc ;-)

ale wcale tak byc nie musi, tzn. nie jest to aksjomat, najlepiej upewnij
sie w sklepie porównuj?c jednoczesnie obydwie kamery.

mariuz


Źródło: topranking.pl/1111/dc30,z,dc10.php


Temat: piła łańcuchowa elektryczna


Moze ktos z szanownych grupowiczów pomoże.3
Jaką kupić piłe łańcuchowa elektryczna? Wykorzystywana bedzie głównie do
ciecia wałków brzozowych do kominka a czasami do czegoś grubszego- klocki
itp.
Chodzi mi o jakiś przyzwoity tani model. Nie interesują mnie narzedzia dla
profesjonalistów ze wzgledu na ich cenę.

--


do takich samych zastosowań kupiłem taką
http://www.ksylon.pl/index.php?products=product&prod_id=70 w sklepie
husqvarny
tnie bez problemów bale bukowe grubości całego łańcucha
warunek kup z najmocniejszym silnikiej jaki jest.


Źródło: topranking.pl/1558/pila,lancuchowa,elektryczna.php


Temat: sklep z Wiśliska [Kraków]
Witam.

Dawny sklep elektroniczny z ulicy Wiślisko przeniósł się na Krakowską (
chyba jakiś rok temu ). Ostatnio jednak po usilnych poszukiwaniach w
podcieniach Krakowskiej stwierdzam, że już go tam nie ma. Czy ktoś wie jakie
są jego dalsze losy?

A przy okazji - w dawnym AVT na Limanowskiego jest teraz Husqvarna :)

Michał


Źródło: topranking.pl/1562/sklep,z,wisliska,krakow.php


Temat: moze NTG ale ktos moze wie


A teraz bedzie troche na temat kosiarek spalinowych

otoz sie popsula cewka WN no i nie kosi

wiec moze ktos wie gdzie w warszawce naprawiaja cos takiego, byc moze
jakis
sklep z czesciami do takich sprzetow ?


Sprobuj w serwisach Husqvarny

Pozdr,

Trzastek


Źródło: topranking.pl/1614/moze,ntg,ale,ktos,moze,wie.php


Temat: Gdzie w naszym miescie sprzedaja maszyny do szycia?
On Mon, 14 Oct 2002 23:47:16 +0200, "Pawel W." <wi@wa.onet.pl
wrote:


| No właśnie już sam nie wiem, czy ten sklep dalej istnieje...
| Maciek "Babcia" Dobosz napisał, że go już nie ma -
| będę musiał dla zaspokojenia własnej ciekawości
| przy okazji sprawdzić :-)

Cholera dawno już tam nie zaglądałem, może rzeczywiście go już nie ma...


Zaraz wyjrzę przez okno czy jeszce jest.

Nie wyjrzałem. Polazłem sprawdzić. I okazuje się że sklep istnieje
nadal. Po prostu markizy i reklamy sąsiednich firm: biura podróży i
knajpy jakoś przytłumiły witrynę. Ale sklep jednak nadal jest.
Dokładny adres to ul. E. Plater 36. Sprzedają maszyny do szycia i
dziewiarskie firm Singer, Brother, Toyota i Husqvarna. Za wcześniejsze
wprowadzenie w błąd przepraszam. Pamięć jest jednak czasami zawodna.

Zdrówko


Źródło: topranking.pl/1790/gdzie,w,naszym,miescie,sprzedaja,maszyny,do.php


Temat: Gdzie olej do pilarek łańcuchowych

: Gdzie we Wrocławiu można kupić najtaniej olej do pilarek
: łańcuchowych (do smarowania łańcucha).

Na Krzywoustego (jadac z pl. Kromera w kierunku Korony) po lewej stronie
jest sklep Husqvarny (chyba tak to sie pisze ;-).
Popytaj tam

Jarek


Źródło: topranking.pl/1802/gdzie,olej,do,pilarek,lancuchowych.php


Temat: Gdzie olej do pilarek łańcuchowych


: Gdzie we Wrocławiu można kupić najtaniej olej do pilarek
: łańcuchowych (do smarowania łańcucha).

Na Krzywoustego (jadac z pl. Kromera w kierunku Korony) po lewej stronie
jest sklep Husqvarny (chyba tak to sie pisze ;-).
Popytaj tam


Faktycznie, tani. Jeśli kogoś to również interesuje:
6zł/1 litr lub 23zł/5 litrów (=4.60zł/1 litr)
(piszę z pamięci, ale coś koło tego)

Jak narazie, to najtańszy ze znanych mi.

A może jest gdzieś tańszy (niż 4.60) olej silnikowy lub
przekładniowy, bo ten może być także używany do łańcucha.


Źródło: topranking.pl/1802/gdzie,olej,do,pilarek,lancuchowych.php


Temat: wybór kosiarek spalinowych ?
rad@konto.pl napisał(a):


Tue, 6 May 2008 15:52:25 +0200, w <fvpnqt$2d1@news.mm.pl, "Hektor"
<tuscu@op.plnapisał(-a):

| gdzie pojechać aby kupić spalinową kosiarkę ca.1000 zł z dużym koszem ?

W OBI nie mają? Widziałem dziś na wystawce. Może jakaś promocja? :)


może http://www.husqvarna.pl/node1556.aspx?pid=12766
jeśli koniecznie kosz jest potrzebny,
trochę więcej wydasz, ale zwróci się z nawiązką przy serwisowaniu w/w
urządzenia

jeśli nie, jest pomyśl nad M 145 z tej samej stajni :)
(zmieścisz się w 1000 zł)

polecam sklep polmal przy ul. krzywoustego (dealer husqvarny)
doradzą, prowadzą równiez serwis

pozdr, r


Źródło: topranking.pl/1813/16,wybor,kosiarek,spalinowych.php


Temat: Piła Łańcuchowa Taiga Z14
Myślę,że powinieneś sie przejść do najbliższego sklepu z piłami łańcuchowymi ze
swoją tajgą,powinieneś coś dobrać(tzn.prowadnicę i łańcuch).Chodzi głównie o to
aby prowadnica była tej wielkości żeby łańcuch mógł być swobodnie i bez
przeszkód obracany i smarowany, no i oczywiście aby prowadnica pasowała w
obudowie.Za łańcuch powinieneś zapłacić około 40zł(np.Husqvarna), natomiast
prowadnica to wydatek do 100zł.Z moich doświadczeń wynika że tajga to sprzęt
niezawodny.Pracowałem na niej dosyć dużo i nie narzekam.jedyny mankament to
trochę za duże(moim zdaniem)zużycie paliwa,chociaż nadrabia to
mocą.Ogólnie,jeśli jej stan techniczny jest dobry to proponuję ci kup prowadnicę
i łańcuch.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,70062064,70062064,Pila_Lancuchowa_Taiga_Z14.html


Temat: Salon sprzedazy Stihl lub Husqvarna?
Salon sprzedazy Stihl lub Husqvarna?
Jak myslicie daloby sie wyzyc z takiego sklepu?Interesuja mnie
przedewszystkim pily spalinowe.Moja miejscowosc nie jest za duza (okolo 18
tys) naokolo duzo lasów-dosc duzo osbob pracuje w lesie.Wchodzic w ten
interes?
Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,26,52902976,52902976,Salon_sprzedazy_Stihl_lub_Husqvarna_.html


Temat: segmentacja marek
No to argument z serwis przemawia za Husqvarną, bo oni mają zazwyczaj serwis w
sklepie lub jak to się teraz mówi w punkcie dilerskim czyli tam gdzie się kupi
to tam się serwisuje. Jeśli to mało istotny argument to spróbujcie przesłać
kosiarkę pocztą polską do jakiegoś centralnego serwisu na drugim końcu kraju.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,39656,94288663,94288663,segmentacja_marek.html


Temat: Husqvarna - Emerald 116
Też się zastanawiam nad pdodbnym modelem ale 118 (od 116 rózni się tylko
pozycjonowaniem igły i elektroniczną regulacją prędkości szycia, no i chyba 4
ściegami więcej) Próbowałam w sklepie szyć na tym modelu no i nie powiem po
przesiadce z Łucznika czuć różnicę Przede wszystkim podoba mi się bardzo
wysokie unoszenie stopki i regulacja jej docisku. Pozwala to przeszywać nawet
b. grube materiały. Osobiście przeszyłam 4 warstwy grubergo sztruksu ze szwem
(takim grubym jak na nogawkach przy podwijaniu) i poszło ładnie.

Dołączam się do prośby poprzedniczek - jak z jakością tych maszyn przy dłuższym
użytkowaniu? Wiem, że to nowy model Husqvarny, ale może ktoś coś poradzi?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,33231,49657124,49657124,Husqvarna_Emerald_116.html


Temat: Zakup maszyny po raz setny ;)
Zakup maszyny po raz setny ;)
Ratujcie Przeczytałam wszystkie wątki na forum dotyczące zakupu nowej
maszyny, przejrzałam sklepy internetowy i po prostu głowa już mnie boli od
nadmiaru informacji Jestem w kropce, nie mam zielonego pojęcia, w którą
maszynę zainwestować.
Szyję dopiero od 4 miesięcy, ale obecnie żyć bez szycia już nie potrafię Do
tej pory uczyłam się na starym Łuczniku i chciałabym kupić coś nowego za ok.
1000zł (powiedzmy do 1300). Szyję przede wszytskim ciuchy, więc zależy mi na
maszynie, która sobie poradzi z elastycznymi dzianinami, cienkim jedwabiem
oraz z grubym jeansem, czyli jednym słowem ze wszystkim. Bardzo zależy mi na
owerloku, bo bez niego wykanczanie dzianiny to koszmar. Robienie i obszywanie
dziurek też będzie mile widziane Reszta parametrów to dla mnie czarna magia.
Poza tym w sklepach internetowych nie przy wszytskich maszynach podają
informacje chociażby o owerloku.
Póki co zawiesiłam się na następujących modelach:
HUSQVARNA E 20
HUSQVARNA EMERALD 118
PFAFF HOBBY 1132 albo 1142
Veritas - model Creative
BERNINA E66

Na początku moim marzeniem był Singer, bo wiem, że te stare mechaniczne były
bardzo dobre, ale słyszałam, że przerzucili produkcję gdzieś do Azji.
Chciałam się zapoznać też z ofertą Toyoty i Jenome, ale boję się otwierać
nowych stron, bo i tak już straciłam większość dnia na poszukiwania
Jesteście moją ostatnią nadzieją


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,33231,103419060,103419060,Zakup_maszyny_po_raz_setny_.html


Temat: maszyna do szycia dla początkującej z ogr.budżetem
dzięki za odzew. właśnie zaczęłam się zagłębiać w temat maszyn i jestem lekko
zamotana, szczególnie jeśli chodzi o opinie na temat marek, bo jeśli się
zagłębić w którąkolwiek to będą złe oceny...ale to pewnie też zależy od
przypadku, na jaką maszynę się trafi. Wezmę pod uwagę wasze opinie i jeszcze
poszukam jakiś w podobnych cenach.
Niestety co do zakupu w sklepie to albo są dość drogie a jak w cenach do 300zł
to same łuczniki, a o nich juz się naczytałam...
ta jeszcze mi w oko wpadła ale to chyba musiałabym trochę dołozyć do zakupu 2x
tyle co planowałam... chyba jest ok?
www.husqvarna-viking.pl/maszyny/Huskystar_EC/Huskystar_E10.htm
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,33231,96575546,96575546,maszyna_do_szycia_dla_poczatkujacej_z_ogr_budzetem.html


Temat: Akcesoria do patchworku
Dziękuję za odpowiedzi
Wczoraj pochodziłam po sklepach, w poszukiwaniu akcesoriów. W Empiku
maty owszem są, ale miarki narysowane na nich nie odpowiadały mi do
patchworku, w dodatku drogie bo malutka kosztowała 34 zł.
W pasmanterii na Śniadeckich tylko jedna mata po... 250 zł.
Wreszcie udało mi się znaleźć większy wybór na Marszałkowskiej, w
pasmanterii z maszynami do szycia (obok jest sklep z szyldem
Husqvarna). Za matę ok. 40 /30 cm zapłaciłam niecałe 50 zł. Wiszą
tam też patchworki do pooglądania.

Może te informacje się komuś przydadzą.
Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,33231,72786106,72786106,Akcesoria_do_patchworku.html


Temat: Husqvarna redstar R10 - poradzcie
hmmm... jaka to jest Husqvarna. Na stronie dystrybutora
www.husqvarna-viking.pl nie znalazłem ani słowa o tym modelu??? OK,
pomyślałem - może to nowość i nie zdążyli wprowadzić. Wszedłem na
www.husqvarnaviking.com i co się okazało - również nie ma tam ani
słowa o tym modelu. Jednym słowem REDSTAR R10 to jakiś no name,
chińczyk, zabawka która jest sprzedawana jako Husqvarna. Wydaje mi
się, że jest to przegięcie ze strony przedstawiciela i sklepów,
które sprzedają ten produkt. Nie wiem co na to producent??? Ja czuję
się oszukany - byłem przez sprzedawcę mamiony, że jest to Husqvarna
poczym okazało się, że jest to ... w sumie nie wiadomo co... Szkoda,
że podobnie jak na portalu allegro nie można na formach wystawiać
opinii-komentarzy, w tym przypadku zdecydowanie negatywnego!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,33231,85551097,85551097,Husqvarna_redstar_R10_poradzcie.html


Temat: Husqvarna redstar R10 - poradzcie
to dotyczy każdego kto sprzedaje te maszyny redstar r10. To nic
innego jak naginnanie rzeczywistości. Firma, która zajmuje się
dsytrybucją Husqvarny sprzedaje jakieś kaszlaki i mówi, że jest to
oryginalna husqvarna... jaja. Nie będę podawał sklepu bo kupiłem tak
w końcu inną maszynę, ale straciłem sporo czasu gdyż chciano mi
wcisnąć to coś... r10 redstar. już lepiej iść do marketu i kupić
pierwszego z brzegu składaka - wyjdzie to na to samo. Jaka to
Husqvarna?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,33231,85551097,85551097,Husqvarna_redstar_R10_poradzcie.html


Temat: Mam 1200-1500 zł, jaka maszyna?Husgwarna? Singer?
xixx napisała:

> Ooo rany! No to troche za droga jak na mnie, poradźcie coś za 1200-1500. Nie
> musi być Husqvarna, a może jakaś Husqvarna która ma tylko podstawową funkcję
> haftu a tak poza tym jest zwykłą maszyną do szycia? Albo innej marki coś
> podobnego.

Wrzuć w wyszukiwarkę maszyny do szycia, jest ich mnóstwo, różnych rodzajów i
firm. Np.:

www.globar.pl/cgibin/shop?show=Masz2&sid=1aa0ada7
Nie kupisz nowej hafciarki za cenę, którą możesz dać ale możesz poszukać
używanej. Najlepiej zrobisz jeśli po sklepach pochodzisz z osobą, która umie
szyć i wypróbuje daną maszynę. Nie daj się ponieść emocjom jak ja gdy kupowałam
swoją.
pzdr






Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,33231,28717120,28717120,Mam_1200_1500_zl_jaka_maszyna_Husgwarna_Singer_.html


Temat: Nowe mieszkania w Jeleniej Górze?
Ten budynek z linka pelkomu jest bodajże na Wolności mniej więcej naprzeciwko sklepu Husqvarna (chyba tak sie nazywa). Przynajmniej tak mi się wydaje patrząc na wizualizację i to co tam stawiają.
Powstać ma jeszcze budynek lub budynki mieszkalne koło obecnie budowanego Kauflandu, ale developer zbywa (przynajmniej mnie) tekstem, że dopiero w połowie września będzie barak z biurem i dopiero wtedy będzie coś więcej wiadomo o mieszkaniach, ich planach i cenach. A dziwi mnie to dlatego, że już tutaj ktoś pisał, że część tych mieszkań została sprzedana jeszcze na papierze. Tylko w takim razie komu??
O niczym więcej nie wiem, a też szukam więc przyłączam się do prośby.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,79,27883939,27883939,Nowe_mieszkania_w_Jeleniej_Gorze_.html


Temat: sklep i serwis Husqvarna w Świeciu
sklep i serwis Husqvarna w Świeciu
Jestem rozczarowany zachowaniem mechanika pracujacego tam.Facet zamiast
wyregulować mi pilarke która miałem na gwarancji to rozebrał ja na częsci
(cały silnik) bez porozumienia sie ze mna ,wmawiał mi że uzywałem samej
benzyny bez oleju(olej kupiłem u nich) i ją zatarłem a kiedy powiedziałem ze
nie miał prawa tak zrobić powiedział ze go wszystko wkurza i dał mi ją
rozebraną w kartonie ze niby miałem sobie ją zabrac.Najlepsze jest to ze firm
Husqvarna w Koluszkach i warszawie przyznała mu racje.Innengo zdania są
Rzecznicy do spraw klienta.Husqvarna odesłała mi pilarke nie naprawioną bo
niby ja jestem winny.Wczesniej mogłem jej używac teraz juz po prostu nie da
sie jej uruchomic.Uważajcie na te firme...nikomu nie polecam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,327,105175006,105175006,sklep_i_serwis_Husqvarna_w_Swieciu.html


Temat: Szwedzka Husqvarna chce produkować kosiarki w L...
> Możesz mi wytłumaczyć swój tok rozumowania ??

Mogę. Piszę jako konsument. Obserwuję wokół silną tendencję do cięcia kosztów.
Firmy przenoszą się stąd tam i przychodzą stamtąd tutaj. Wszystko, żeby koszty
były jak najniższe. I co widzę w sklepach. Buty Salomona, Made in Vietnam...
uwaga, uwaga, 390 zł! Ciuchy, sprzęt. Niemal wszystko co uchodzi za ekskluzywne
lub uznane produkowane jest tam, a kosztuje nas konsumentów dużo. Czyli my
konsumenci z faktu, że ludziom tnie się pensje, nic nie mamy. Kosiarka Husqvarna
kosztuje "już od" 1 600 zł! Podczas gdy taka sama firmy Mesko ze Skarżyska
Kamiennej 600!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,62,103135075,103135075,Szwedzka_Husqvarna_chce_produkowac_kosiarki_w_L_.html


Temat: Czy sa tutaj ladne i wolne dziewczyny
Gość portalu: 36latek napisał(a):

> -Polecam uslugi mojej firmy-wycinanie wysokich,trudnodostepnych drzew w
> miescie,przy trakcji elektrycznej oraz zapraszam do sklepu -pily spalinowe i
> kosiarki HUSQVARNA

Trzeba bylo tak od razu ;)

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,343,46251113,46251113,Czy_sa_tutaj_ladne_i_wolne_dziewczyny.html


Temat: ***Wasze ulubione sklepy internetowe***
Piły, kosy, kosiarki, podkaszarkiI, nożyce do żywopłotu, przecinarki do betonu,
glebogryzarki, dmuchawy i odkurzacze do liści, odsnieżarki, rozdrabniarki do
gałęzi, traktorki, pompy wodne i inne URZĄDZENIA SPALINOWE: OGRODNICZE, LEŚNE I
BUDOWLANE najlepszych światowych producentów: HUSQVARNA, STHIL, JONSERED, HONDA,
STIGA, PARTNER, KLIPPO, DOLMAR, JOHN DEERE, BRIGGS&STRATTON, CLASS, MASSEY FERGUSON.
Przywiezione prosto ze Szwecji. Duży wybór. NOWE I UŻYWANE. Stan techniczny
bardzo dobry. 24 lub 12 miesięcy gwarancji.
Najnizsze ceny, TANIO !!! Również wypożyczalnia sprzętu ogrodniczego i
budowlanego. Sklep i magazyn: UL. ŁAGIEWNICKA 39, KRAKÓW, TEL.:(012)3984442;
0605515050; 060551 50 57. WWW.CENTRUMMASZYN.PL
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,382,13014640,13014640,_Wasze_ulubione_sklepy_internetowe_.html


Temat: Maszyna do szycia -jaka?Quelle?
Zagadzam się z poprzeniczkami, że lepiej kupić taka maszynę w sklepie. Szyję
już bardzo długo i sama 6 lat temu zainwestowałam w maszynę Husqvarna Viking.
Firma produkuje wiele modeli tych maszyn od najprostszych do kompuerowych
hafciarek. Moja kosztowała 1900 zł, ale nie był to najtańszy model. Obecnie
często są promocje i poszczególne modele są tańsze. Proponuję do domowego
szycia model jak najprostszy (Husqvarna model Scandinavia 100) ponieważ z
innych i tak żadko się korzysta.
Przesyłam ci link do tych maszyn
www.husqvarna-viking.pl/
Inne dobe firmy to Pffaf, Singer, Toyota, Brother.
Nie kupuj podróbek w supermarkecie, bo szycie na czymś takim to koszmar. Lepiej
zainwestować w dobry sprzęt a posłuży bardzo długo.


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,583,36635650,36635650,Maszyna_do_szycia_jaka_Quelle_.html